Boka möte
close button
DBT-57 (kopia)
Hej! Jag heter Thomas och är Client Executive på DBT.

Redo att ta nästa steg i ditt företagande?

DBT erbjuder finansieringslösningar som hjälper företag att realisera sin innovations- och tillväxtpotential.

Berätta mer om era affärsidéer och tillväxtplaner, så hittar vi tillsammans rätt lösning för er.

DBT-57 (kopia)
Ska vi börja med ditt företag och din e-post?
Vårt företag heter

med organisationsnummer är


Ni når mig på e-postadressen
DBT-57 (kopia)
Trevligt att träffa dig! Vilken tillväxtmöjlighet står du inför just nu?
Vilken tillväxtmöjlighet står du inför just nu?
DBT-57 (kopia)
Spännande! Hur stort är finansieringsbehovet?
Vi söker finansiering på
belopp
och vi räknar med
att betala tillbaka inom
tid
DBT-57 (kopia)
Tack för din förfrågan !

Vi kommer att höra av oss till dig inom 1-3 arbetsdagar med en plan framåt för att ta tillväxtresa mot nya höjder.
Inför vårt möte kan du även passa på att ladda ned DBTs Toolbox med några enkla kalkyler och modeller som kan hjälpa oss att se samma affärsmöjligheter som du gör.
DBT-57 (kopia)
Toppen! Nu behöver vi bara dina kontaktuppgifter. Fyll i uppgifterna nedan så återkommer vi till dig för att ta nästa steg.
Jag som är kontaktperson heter


Ni kan nå mig på mobilnummer
Låt oss ta ett onlinemöte på 20 minuter.
dbt.seInsikterTillgänglighet och personliga möten i fokus för DBTs nya techplattform

Tillgänglighet och personliga möten i fokus för DBTs nya techplattform

Sedan DBT grundades 2017 har bolaget haft ett tydligt mål om att bli en ledande finansieringspartner för Sveriges växande företag. Den stora kundutmaningen idag inom finanssektorn är att vara både digital och personligt nära kunden. Företagskunder söker personlig dialog och tillgänglighet hos sin finansieringspartner*, vilket DBT nu möter upp med sin nya digitala plattform.

Träffa finansieringsexperter online

”Nu kan företag direkt på DBT.se söka finansiering och boka in online-möten med erfarna finansieringsexperter. Den personen följer sedan med hela processen från första mötet ända till lånet är återbetalt. Företagets finansiella information och annan relevant data samlas i vår digitala plattform som även integreras med företagets bokföringssystem, så vi i realtid kan följa företagets finansiella utveckling under hela låneperioden”, säger Alexis Kopylov, VD för DBT.

Alexis-presenterar


För DBT handlar företagsfinansiering om trovärdighet, goda relationer och hög kreditkvalitet. Personlig kommunikation med professionella och kompetenta rådgivare som förstår företagarnas situation är nyckeln. Samtidigt är det viktigt att ha järnkoll på riskerna och få tidiga indikationer om företagets verksamhet inte mår bra. Som en del ingår verktyget ”DBT Business Wellness” som syftar till att i realtid kunna följa kundernas tillväxt och finansiella resultat.

Unik kundupplevelse skapad genom tester

”Nya DBT.se med uppdaterad varumärkesprofil och helt ny design möjliggör en automatiserad prospektbearbetning och en enkel digital ansökningsprocess med online mötesbokning för tillväxtföretag i behov av finansiering. Vi har genom noggranna användartester säkrat att vi kan erbjuda företagen en unik kundupplevelse,” säger Annika Vangstad, CMO på DBT.

Annika-Vangstad


Varumärkesbyrån Kurppa Hosk har tillsammans med Curamando och Conversionista, alla delar av konsultgruppen ARC, hjälpt DBT att ta fram den digitala kundupplevelsen med design, innehåll, UX och struktur för nya DBT.se. Själva implementeringen och genomförandet av nya plattformen står byrån Digital Fans för. Utöver den digitala kundupplevelsen möjliggörs även ett datadrivet arbetssätt för trafikanskaffning, konvertering och mätbarhet. Framåt kommer plattformen, kundresan och dess tillhörande smarta data-drivna automatiseringar vidareutvecklas för att fortsätta ligga i teknisk framkant, där Digital Fans fortsätter stötta DBT.

”Varumärken och produkter är inte starkare än upplevelsen de ger sina kunder. Vi fick möjligheten att jobba med DBT för att skapa en helhetsupplevelse för deras kunder. Den digitala upplevelsen blir en möjliggörare för och en förlängning av DBT:s personliga bemötande”

Måns Jacobsson Hosk, VD på varumärkesbyrån Kurppa Hosk och delägare i ARC

”Varumärken och produkter är inte starkare än upplevelsen de ger sina kunder. Vi fick möjligheten att jobba med DBT för att skapa en helhetsupplevelse för deras kunder. Den digitala upplevelsen blir en möjliggörare för och en förlängning av DBT:s personliga bemötande”, säger Måns Jacobsson Hosk, VD på Kurppa Hosk.

Efterfrågan är stor

Under året har DBT ägnat stort fokus för att bygga den nya plattformen då efterfrågan av finansiering från små och medelstora företag fortsatt är stor.

”Den nya plattformen vi har implementerat sätter en helt ny standard för finansindustrin. Den allra senaste tekniken är på sin plats för att driva maximalt värde till både DBT själva samt, ännu viktigare, gentemot deras kunder. Plattformen är ett fullfjärdrat martech och salestech system som framtidssäkrar deras affärer, möjliggör ett proaktivt data-drivet tillvägagångssätt samt effektiviserar DBTs dagliga arbete väsentligt.”säger Johan Matsgård, medgrundare och VD på Digital Fans.

 

Logotyp och grafisk profil har sedan tidigare tagits fram av byrån Tomorro. Bilder står fotografen Rickard Liljero Eriksson för.

 

För mer information, kontakta gärna:

Alexis Kopylov, vd DBT
mail: alexis@dbt.se eller
mobil: 073-352 33 79

Om ARC

ARC är en grupp managementkonsulter, varumärkeskonsulter, kreatörer och digitala experter som i kombinerade team stöttar företagens omställning till digital konkurrenskraft och tillväxt. Genom dotterbolagen Curamando, Kurppa Hosk, Animal, Conversionista, Keybroker och Cupole erbjuder ARC ett konsulthus med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och New York.

www.arc.inc

 

 
Om Digital Fans

Digital Fans är en data-driven byrå vars styrka ligger i att driva väsentlig tillväxt åt sina kunder. Detta uppnås genom att optimera de digitala kundresorna på både marknad- & säljsidan med ny banbrytande teknik och kraftfulla strategier. Det innebär vinstdrivande digitala annonser, högkonverterande hemsidor, och smarta automatiseringar & säljkonversationer. Digital Fans kunder har i snitt sett 5.8 gånger ROI i sitt samarbete.
www.digitalfans.se.